fredag 12. juli 2013

Guttepose

Det skulle mange vognposer til før det ble tid til å sy en til min egen gutt. Jeg har jo laget mange før til storebror, men ingen til egne barn på det mønsteret jeg etterhvert har sydd en del til andre med.

Denne er spesialtilpasset Bugaboo Bee, altså litt smalere og med andre selehull. Jeg har brukt den mykeste babycordfløyelen og retro flanell sengetøy.







Nå er det litt vel varmt med vognpose og klær i det hele tatt, 
men den norske sommeren varer vel ikke så lenge ;)



2 kommentarer:

  1. Sååååå nydelig den var ;O) Jeg bare lurer, hvor mye tar du for å sy pose, og kan du eventuelt lage en ekstra lang en???
    Med hilsen
    Britt-Iren

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig! Jeg tar 750 kr for en pose, det inkluderer stoff, utstyr og sytimene. Det ligget noen times jobb i hver pose... Jeg kan godt lage en lenger en, hvor lang tenker du? De jeg jeg pleier å lage er 100 cm. Send meg gjerne en mail, monikajohans@yahoo.no.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...