søndag 20. mai 2012

Det spirer og det gror

I fjor sommer fikk jeg skjeve blikk fra mannen i huset når jeg sa jeg ville ha pallesofa ute, han er ikke helt der med gjenbruk, lopper og retro. Men pallesofaen ser ut til å ha blitt godtatt, og jammen var det ikke han som kom med ideen til krydderhage nå i våres. Tre palle-lemmer ble hentet og plassert ned i jorda med duk stiftet fast under for å forhindre ugress og andre uvekster.


Nå har vi fått fineste krydderhagen med både urter, salat og jordbærplanter. Endelig har det begynt å spire og gro litt også - spinaten var førstemann ute! 








3 kommentarer:

  1. Sååå, flink du er!!!
    Her i hagen er det mest betong og mur, så da må jeg supplere med litt urner. Jeg har kjøpt litt bambusstrå, de er fine..
    Ha en fin fridag i solen

    SvarSlett
  2. Så smart! Tipset er notert til neste år! Tror jeg har nok på tapeten i år gitt...:)
    I mellomtiden får jeg komme og smake litt på kjøkkenhagen din;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...