søndag 15. januar 2012

Livstegn og nytt stuebord


Kveldene går jammen fort når man er alenemamma et par uker, jeg må jo faktisk ta alt husarbeidet selv, og det tar jo i grunn det meste av kvelden. Nå har jeg og minstemann kost oss gjennom helgen med pannekaker til frokost og tegnefilm på tv. Vi gleder oss stort til husfar kommer hjem i slutten av uken, og har hengt opp nedtellingslapper på kjøleskapet.



Fikk engelig knipset noen bilder av det nye stuebordet som jeg er superfornøyd med. Hjemmesnekret etter sterk inspirasjon fra Fjellby og beiset med fargen drivved. Stort rom under med plass til blader, pc, fjernkontroller, eller som her; til de fineste vattepper!


Jeg har fått litt sansen for gult i det siste. Og gult sammen med gråaktig treverk, tåkerosa og sølv treffer meg midt i hjerte. Derfor falt jeg pladask for denne fine bollen til 15 koner på bruktbutikken :)



Det er ikke like lett å ta bilder med en hyper unge som bestemt mener at "pelsen" skal være på hodet!

I morgen er det planleggingsdag, og jeg gjør et forsøk på å ta med Mathias på jobben - vi får se hvor lenge tolmodigheten strekker til, for både liten og stor!


6 kommentarer:

  1. Kjempe fint bord, Monika:) Så smart og så enkelt!
    Lykke til i morra, både liten og stor;) Og si ifra hvis dere har lyst til å dra på aketur en ettermiddag denne uka!

    Stor klem:)

    SvarSlett
  2. Utrolig fint bord! .. Og vattepper :)

    SvarSlett
  3. Bordet ble jo kjempefint! Stilig farve! Morsomt med linselus som synes interiøret heller bør haes på hodet, helt enig :))

    Ha en superfin kveld!

    SvarSlett
  4. Kjempe fint bord! Hvor stort er det? :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...